tisdag 5 maj 2009

vilken lång dag! den skojjar man inte bort. var på jobbet kl 09.00 och kom hem 18.30, nu ska jag slänga i mig några mackor och sen blir det träning till klockan 21.00. jag ser fram emot träningen men dagen på jobbet har varit rätt dryg faktiskt. lite kunder och bara inventering. var inne på la femme på lunchrasten och beställde lite löshår, tänkte önska mig det av pappas familj i födelsedagspresent. behöver en makeover så att jag kan träffa kärleken i mitt liv. nej, skämt och sido, mitt hår har blivit rätt långt, men det är så sönderfärgat så att det är alldeles för tunnt. men men, förhoppningsvis så läser plastmorsan detta.

jaja, kvällen ska avslutas med tända ljus och mys har jag bestämt..
nej, nu blir det ombyte och träning i detta underbara väder.

ciao

1 kommentar:

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.