torsdag 7 maj 2009

då sitter man på soffan och har precis ätit lite kvällsmat och väntar in ida la fleur. bäddat rent i sängen och väntar bara på och få kunna lägga mig där i och andas in sköljmedlet som doftar gott i hela lägenheten. jag var i asarum och kollade på fotboll, jag gick när vi låg under med för mycket. Vi hade ett alldeles för ungt lag med oss. 95:or och 96:0r mest. Asarum hade 90 och 91:or därav resultatet. Men men, vi hade haft ett par a-lagsspelare med om inte vi hade spelat i morgon så. det spelar ju ingen roll vad asarum hade för spelare. Jag var ute och sprang en 5 km efter fotbollen också. skönt och få upp flåset lite inför matchen i morgon. I morgon blir det ikea. underbara älskade ikea.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.