lördag 9 maj 2009


bilden är tagen på Hugos 20-årsfest kl 06 på morgonen. Fruktansvärt berusad och lite smått efterbliven.

då har man jobbat färdigt för idag. det har varit kaos. alla anställda utom jag åkte ner till helsingborg idag för att gå på wallmans. så jag har varit själv i butiken mellan 13-15. ush, vilket kaos. jag skakar fortfarande och kom inte ifrån jobbet förräns kvart i fyra.


nu ska jag köra och handla lite hårspray och dylikt för att sen göra mig i ordnig och bege mig till mörrum för att fira Sandra som har tagit examen från psykriatriutbildningen. det blir en massa alkohol och trevligt sällskap. härligt värre. vill det sig så illa så blir det nog utgång också. får hoppas på att det inte är förgäves utan att det är sjukt roligt folk ute ikväll. eftersom jag jobbar i morgon också så behöver det vara riktigt kul ute annars är risken stor att jag sackar ihop och drar hem tidigt.





djess, nu ska jag stressa vidare med mitt liv. jag finns på mobilen.


ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.