torsdag 7 maj 2009

ligger i sängen och myser lite, funderar på och fixa lite frukost. rostat bröd med prickig korv och varm oboy får det nog bli. underbara torsdag. försökt få tag på min moster anna också. jag vill att hon ska vara ledig så att jag kan hälsa på ute i pieboda. annars får det kanske bli ikea idag, det är en sån dag. regn och rusk. en mysdag helt enkelt. får kolla med razzi om hon är sugen på ikea idag hon också. ikväll är det fotboll och jag slapp spela med u-laget idag eftersom vi har match med a-laget i morgon. jag brukar tycka om och spela med u-laget också, tjejerna är så härliga och det finns inga krav alls. fotbollen blir roligare då. men som sagt ikväll fick jag vara utan. nej om man ska ta ett litet tag i sitt liv kanske.

frulle nu kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.