onsdag 6 maj 2009


jag fick ett morgonbesök i form av robin som hade jobbat natt i hoby. jag släppte in honom och nu ligger han och sover i min säng. kul att du kom och hälsade på robin. de håller på och sanerar lägenheten som brann, just nu hennes balkong med massa medel så hela mina lägenhet luktar badhus ungefär. jag tänkte gå ut på alltanen och röka morgonciggen men gubben på taket bad mig snällt gå in igen. innan fick jag inte gå ut där för att de byggde balkongerna, sen för att de sanerar tantens lägenhet och om en vecka för att de ska lägga nya plattor. jag har alltså en alltan som jag inte kan använda. illa gorilla.

träningen igår gick väl sådär, jag sprang mest runt och lekte pajjas. kunde verkligen inte koncentrera mig. det gick inte, hur mycket jag än försökte. Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa i ordning mig, sen får jag väl sparka liv i den stackars utslitne fotbollsspelarn som har dött i min säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.