torsdag 7 maj 2009


då har man fikat färdigt och bokat tid i tvättstugan. Tänkte lyxa till kvällen men nya lakan och en fullständigt ren lägenhet. det regnar ute och jag känner mysfaktorn. härligt som fasen.

jag åker till ikea i morgon i stället eftersom jag lyckades fixa sällskap till morgondagen men inte till idag. jag var ute i sista minuten sa dem..


ikväll ska jag på fotboll tänkte jag. Klä på mig riktigt varmt, fylla kaffe-termosen och på med mössa och vantar. vad gör man inte för och se lite fotboll och kapten som man är så är det väl nästan lite tvunget. men jag älskar fotboll så mig gör det inget. jag får hålla igång med städning och tvätt så att jag inte blir hela förslappad och inte orkar sen. Jag har bestämt mig för att åka dit hela själv också. Njuta av det extra mycket. Regnet som piskar mot kinden och den bästa fotbollen som går att åstakomma i detta vädret. Förhoppningsvis så har vi bättre väder i morgon när a-laget möter kallinge på Vägga IP kl 19.00 fredagkväll!


ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.