onsdag 12 augusti 2009

varit vaken ett par timmar. ute o gått en lång runda med hunden, kört en tvättmaskin och ätit lite frukost. försöker få tag på den där rasmussen. skulle vilja träffa henne idag eftersom det känns som år sen sist. nu lite kaffe och lite frisk luft på altanen.
ikväll är det match och jag laddar redan inför den då jag hade tänkt och göra bra ifrån mig.
på måndag börjar jag skolan och det är jävligt nervöst. känns som jag har glömt hur man pluggar så det ska bli intressant. i morgon hoppas jag att pappa och familjen kommer på besök. det hade varit trevligt som tusan. min faster som bor i nordnorge skulle kommit men fick inte tag på några billiga flygbiljetter så hon fick flytta fram besöket. tråkigt eftersom jag inte träffat henne sen studenten 06. Tatueringen min närmar sig med stormsteg också. 1 september smäller det. guud vad jag längtar!

nu ska jag fortsätta försöka få tag på johanna.
scha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.