torsdag 13 augusti 2009

nu ska jag fika med Madde och Tezz. Ska bli trevligt som tusan.
hunden får stanna hemma eftersom det är kallt och risken för regn är ganska stor.
då kan vi inte sitta ute o fika så han får ligga hemma och sova.
vi förlorade matchen igår. tråkigt som tusan. men KFF var det klart bättre laget. All heder åt dem. En lektion i fotboll för våran del. Dock anser jag att det gick jävligt bra för mig så jag är nöjd med min insats. Härligt o vara tillbaka känner jag. Ikväll är det träning och i morgon drar damlagsserien igång med hemmamatch mot Olofström som också leder serien. Lite hängmatch där och jag är sjukt laddad redan idag. Lite stel efter matchen igår och har en liten lårkaka men det hindrar inte mig.. Jag längtar efter min man ganska mycket ska jag erkänna också.
eller inte ganska mycket utan mer sjukligt mycket. lite otrevligt egentligen. jag är ju ingen sjuklig person men med honom så blir jag nästan rädd för mig själv ;) Du är fina jävel Pierre!

Frukost och fix.
Hörs.
Schao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.