fredag 14 augusti 2009

Min man gick på strippklubb i Oslolandet och söp bort sin mobil.
Kan man göra annat än o avguda den människan. ? :)

Ikväll är det match och jag är bra jävla mör i kroppen. Men förhoppningsvis startar jag och kanske till och med få ha kaptensbindeln idag då Sanne är iväg på semester.
Vi spelar på Vägga Södra kl 18.30 kom gärna o titta. Det kostar ingenting. ;)
Det ska fikas lite och strosas runt. Kankse att man ska unna sig en glass på torget, istället för pizza som jag laddade upp med innan matchen i onsdags. Andra sidan så gick det ju bra inviduellt då. Nej, glass får det bli idag orkar inte pizza. Då hoppas jag att vi ses ikväll.

Om ni har några ideer på hur senkvällen/natten ska spenderas så hör av er.
Schaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.