tisdag 11 augusti 2009

andra dagen på semestern är avklarad. igår umgicks jag bara med min prins och tränade en runda. han flyttade till Oslo idag. . Så jag grät en skvätt igår kväll och drack rödtjut med Madde.
Nu är jag hundvakt åt Pripps eftersom mamma och familjen skulle iväg i veckan. Ända tills på söndag ska det lilla livet bo hos mig. trevligt med sällskap tycker jag. Nu ska jag ut o gå en lång runda med honom, sen blir det film och popcorn. ska försöka och inte tycka synd om mig själv.
i morgon är det match med U-laget. Eftersom jag har varit borta från fotbollsträning hela sommaren så är det välbehövligt med extra matchträning och så. Sen träning på torsdag och A-lagsmatch på fredag kväll hemma mot serieledarna. Jag hoppas på o få spela från start så jag ger gärnet i morgon och bevisar att trots att jag missat lite träningar så ska jag spela.

föresten, om någon av mina läsare vet något om någon lägenhet så är eller kommer bli ledig snart så får ni väldigt gärna lämna en kommentar eller höra av er till mig.
En etta eller mindre tvåa.
Tusen tack.

Scha!

1 kommentar:

  1. vet att sandra abrahamson ska flytta, hon bor i en etta i stan. hör me henne!ska hålla ögon och öron öppna för andra lägenheter! =) kram hanna j

    SvaraRadera

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.