lördag 25 juli 2009

då blev man just nu i detta ögonblick bjuden på dejt. men jag tackade vänligt nej.
kul med uppskattning. sitter vid mammas köksbord även denna kväll och överväger att ta ut hunden på en promenix. underbart väder.
färgade håret idag också, behövdes ska ju sägas. utväxt och solblekt. att jag ens fått uppskattning när jag sett ut som jag gjort är ju ett under. fast och andra sidan så är jag ju ganska trevlig så det väger väl upp det hela en smulan kanske. jobbat tolv timmar idag och har tolv kvar sen är jag ledig på måndag. underbara tanke. precis ätit en hel påse med ostbågar eftersom jag fick ångest när jag var i kristianstad igår. de jeansen jag först tittade på var för stora i den minsta storleken. så nu ska jag bli lite rundare hade jag tänkt. en påse ostbågar närmare nu.

so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.