fredag 24 juli 2009

tillbringat eftermiddagen i kristianstad med min älskade Robin. stackarn som får stå ut med så mycket. dragit runt han i varenda butik i hela stan i jakt på ett par "speciella" jeans. använt honom som galge, bärhjälp, biträde och smakråd. men det blev galet bra till slut. kom hem med tre t-tröjor, ett linne, en klänning och ett par jeans för under 500-lappen. jävligt schysst faktiskt.
nu sitter jag vid mammas köksbord och har ångest över en helg på jobbet. 24 timmar kvar på arbetsveckan. men det gynnar ju när lönen kommer.
sen önskar lite att jag var ledig i helgen så att jag kunde fått röjja uppe i växjö med grabbarna grus. men icke. den turen har man inte. men på måndag, blir det andra bud i mellerud och det gynnar.

nu ska jag dra en runda till maxi och handla föda till jobbet och sen ska jag dö i sängen med datorn och film på magen.
schaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.