måndag 20 juli 2009

jag är fortfarande sjuk. jävligt jobbigt. näsan rinner och jag har ingen befintlig hörsel på högerörat. men febern kom inte på besök idag och det var ju skönt. igår umgicks jag med madde och gjorde precis ingenting. jag lagade lite mat som jag bjöd henne på som jag hoppas var uppskattat, vi drog en film och jag somnade på soffan - vaknade kl 01 av att madde sa att hon skulle gå hem. haha. jävligt socialt av mig men jag tror att madde också hade slumrat till lite och det var därför hon stannade så länge. min underbara madde.
idag har jag fikat med tezz och styrt upp världens bekymmer. sen dess har jag bara legat på soffan och försökt kurera mig. sovit några timmar och nu ska jag bege mig till morsan och kolla in deras nyinköpta husvagn. min familj ska bli en campingfamilj - jävligt otippat faktiskt. det trodde jag inte om morsan. sen blir det jobb inatt.. jag känner verkligen att jag egentligen inte orkar det men pistolerna måste in på kontot.

schaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.