söndag 26 juli 2009


tänk om allt det som hänt denna sommaren hände förra. då hade livet varit ganska underbart. men just nu känns det mest förvirrande och ganska omtumlande.

jag har fjärilar i magen över att få börja skolan, men på ngt vis så önskar jag att jag inte hade kommit in. just nu känner jag att allt jag velat göra efter studenten hade hänt denna hösten.

men nu ska jag äntligen börja plugga - känns spännande och jävligt nervöst på en o samma gång.


jag är inte kär längre - så kattbebisen får inte flytta hit.
ledsen zlatan men jag vill inte ha soffan förstörd. så kär är jag inte.


just nu hade jag gärna stått i kö på strandhotell på öland, det hade varit jävligt nice.

men nästa helg är jag ledig så kom gärna med förslag på hur jag ska slå ihjäl de dagarna.


ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.