torsdag 30 juli 2009

I morgon börjar helgen. Arbetade inatt och var galet trött i morse när jag kom hem till morsan, så jag slängde mig direkt i sängen. Meen, lyckan blev inte långvarig.. klockan elva väcks jag av att min mor idiot granne för ett sjuhelsikes liv så att jag inte kan sova en blund till. Så det får bli sängen en runda till innan jjobbet ikväll, jag som tänkte tränat. men det går verkligen inte. då överlever jag inte natten. så jävla illa - det är grannkärringens fel att jag missar träningen idag.
jag har inte joggingskorna med mig hit heller så jag kan inte ta en runda med dem som sällskap heller. typiskt. men mest av allt så saknar jag P. tänk att jag saknar honom så mycket nu, när han bara befinner sig i växjö. hur fan ska detta gå när han flyttar till oslo om två veckor.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.