onsdag 13 maj 2009

precis vaknat och mår lite dåligt av att jag har snoozat bort hela morgonen då jag verkligen skulle ut och jogga en runda. nu är det försent och jag hinner inte. jäkla skit.
ska ner till bromölla och träffa Fia som har kommit hem efter en säsong uppe i Åre.
ska bli så otroligt skönt och träffa henne. som jag har längtat.

ikväll spelar mjällby mot hammarby och jag är väl så illa tvungen och gå dit och titta på min älskade vän, robin. speciellt eftersom vi är träningslediga idag och för att det inte är någon U-lags match heller. Vi tränar en lättare träning på konstgräset i morgon kväll så att vi är pigga i benen och beredda på konstgräset tills fredag då vi möter BK Union i kyrkhult. En match som vi är riktigt sugna på o vinna då vi aldrig vunnit mot dem innan så vi får väl se hur det går.

nej, frulle på den nu och packa ihop lilla väskan.
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.