torsdag 14 maj 2009

jag har haft en lång dag och är väldigt trött just nu. träningen var lugn och sansad och jag är lite avundsjuk på cilla som åker till italien i morgon på semster en vecka. en semester hade verkligen gynnat. jag har iaf bestämt att om jag kommer in på högskolan så ska jag ta en restresa tillsammans med min älskade kusin. jag måste ju fira i så fall. men kommer jag inte in - vilket hade varit rent fördjävligt så blir det en trösttatuering. hum. it´s a win win situation. Tatueringen blir stoor denna gången. från armbågen och upp till axeln. 6 stycken blommor (lotusar) med en text längs med baksidan av armen. 6 stycken blommor för varje familjemedlem. Mamma,Pappa,Philip,Agnes,Ebba och Jag. Överväger starkt och sätta två blommor till alltså så att det blir åtta stycken. eftersom jag har de bästa plastföräldrarna det är möjligt och få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.