onsdag 13 maj 2009




Nu har jag spenderat några timmar med Fia. Underbara älskade Fia. Hon ska bara vara hemma ett väldigt litet tag då hon ska flytta till Gotland över sommaren. Jävel dig.


Men men, jag fick träffa Lisa en sväng idag också om det än bara var en liten stund. Alltid lika roligt och komma till sina gamla vänner. Det är som om tiden står stilla - fast att alla byter pojkvänner med varann. Men så är det väl i en liten by som Bromölla.





Nu sitter jag vid familjens köksbord och väntar in Mamma och dem. Vi ska fika och mysa lite. Ikväll blir det Mjällby- Hammarby med pappa. Mycket mys ska det bli. Vädret är lite konstigt här nere i Skåne bara, känns som om det ska bli regn fast ändå inte. Får hoppas att det blir uppehåll då jag inte tog med mig något avancerat i klädväg.


Ska dra igång lite kaffe nu.





ciao

1 kommentar:

  1. MAIF det är laget!
    Gult och svart är färgerna vi bär!

    SvaraRadera

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.