torsdag 6 augusti 2009

Om det är någon som känner för o ha tag på mig inom de närmaste dagarna så får ni ringa tills jag svarar. alltså - inga sms, inga samtal om ni inte tänker ringa tills jag svarar. är det förstått?!

jag betalade fel räkning. tog den som skulle vara betald i slutet på augusti i räknings-hetsen och glömde o titta datumet på den. så det för juli blev inte betald så de stängde av min telefon tills jag betalar. Men lugn en timme efter det sms så har jag betalat, men det kunde visst ta några dagar. .

sen ville jag bara informera om att jag lever, men jobbar asmycket denna veckan. spelade match igår och hängde en ballja. På Majas hörna nickade jag in den. Jävligt stolt över mig själv. ;)
Vi krossade Sölvesborg med 12-2 (varav deras första mål var ett självmål och det andra på straff) Nu ska jag upp på stan o äta lite. Kanske ringa på en lägenhet. En tvåa på 65 kvm. Det hade gynnat. Någon som skulle vilja köpa min lägenhet då kanske?

schaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.