måndag 3 augusti 2009

måndag och helgen är slut. Ny jobbvecka med 65 timmars jobb. känns sådär.
missar träningarna denna veckan.. mindre kul när serie startar vilken dag som helst. skit. men en vecka kvar nu sen är helvetet slut och jag har kvällarna och helgerna ledigt. en veckas semester innan skolan börjar så då kan det hända att jag tar en tripp till Oslo. Pierre flyttar upp dit och jag tänkte åka snålskjuts upp och lämna honom och se hur har kommer o få det, samt hälsa på Jeremias. Drar en runda inom Värmland på hemvägen och hälsar på Farmor isf. Men ingenting är bestämt så vi får se med det.
nej, nu ska jag köra till jobbet. 14-22 idag och i morgon är det tisdag och bara 6 arbetsdagar kvar. Ciao!

Pierre <3

1 kommentar:

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.