tisdag 4 augusti 2009



en sån här cykel, fast vit med cykelkorg. är i min ägo snart :)

min enda lediga dag springer iväg. men jag har hunnit med en städning, fika och köpt en ny cykel. den är sjuuukt cool. jag ska cykla mest i världen när jag har hämtat ut den. det gillas. snart kommer pierre hit och ska mysa lite. han kanske skulle ta calle med sig - trevligt tycker jag. får väl bjuda p en kaffe då kanske. i morgon ska jag spela match.. kommer bli tungt men jävligt roligt. annars ska jag mest bara jobba denna veckan. gå direkt från det ena jobbet till Veromoda. ush och fy vad jag är osugen på en 70-timmarsarbetsvecka. illa gorilla men nästa vecka har jag semester och då ska jag bara njuta. en tripp till oslo kanske och en till malmö. underbart.





nej, nu ska jag bli lite ren och vänta på min allra finaste pierre. :)


schaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.