torsdag 16 juli 2009


JAG ÄR SJUK!


det gynnar inte eftersom det är fredag i morgon.

blää! kände mig lite hängig på jobbet igår och har typ haft ont i halsen sen vi kom hem från hultan. så efter att ha bitit ihop i fem timmar på jobbet så fick jag kasta in. jag mådde skit och typ trillade ihop. när jag kom hem till mamma så hade jag 40.8 gradersfeber. KUL!

östersjö och mindre pengar. precis vad jag behövde. så nu ligger jag på soffan hos mamma och mår skit. ska till läkaren kl 13 så förhoppningsvis så kan jag få några mirakeltabletter.

fick ett super gulligt sms inatt ;

"Hej gumman.

jag är orolig för dig och förstår att du mår skit nu. blir du inte bättre så kommer jag med 98 dvdfilmer och 7 kg snask i helgen. "

snällt tycker jag.


på lördag trillar tältgrannarna från hultan in. de ska visst på på vandrarhemmet precis bredvid mitt hus. vi är nog dömda till och vara grannar i resten av våra liv. fan va kul det ska bli.

ska kolla upp med den där rasmussen om de får haka på till henne på lördag. men det är säkert inga problem. bara jag blir piggare så att jag iaf kan umgås. snälla gud!? jag behöver inte ens dricka öl bara jag får må lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.