torsdag 16 juli 2009

en vän som lovade o ta hand om mina solglas tills på lördag.


Pierre Hultenius ; Ja just de dina brills, de var ju en liten sak jag har glömt berätta om dom.Det var så att precis när jag tänkte lägga ner dom i väskan , så kommer de en snubbe på 150 pannor och försöker våldta mig bakifrån. å han tacklar mig ju så hårt att brillorna flyger iväg å landar på vägen, sen kommer lastbilen som precis har tömt bajjamajjorna och kör rakt över dina brillor, samtidigt som de droppar lite avföring och urin på resterna av brillorna. och pricken över i:et var ju att chauffören var ju såklart Joseph Fritzl .Men har klistrat å tvättat så gott jag har kunnat nu, så tar med dom iaf så får du se själv om du fortfarande vill ha dom.Du får klunka 3 flaskor med wiskey för 17tusen gubbar, då lär du nog fan bli frisk!



vilken förklaring till vart de tagit vägen. HAHA!
han är helt sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.