måndag 22 juni 2009

underbara måndag! en dag som denna behövde jag efter den intensiva jobbhelgen. kan dock vara nöjd över att jag fick jobba midsommarhelgen då jag drog in ungefär 7000 kr efter skatt - se där ja, då har man tatueringen betald. idag har jag varit vid havet med tjejerna, sen begav jag och madde oss ut på en promenix till rökeriet för lite mat. mycket trevligt. hamnade på soffan nu och ska ta tag i lägenheten, köra några maskiner tvätt och putsa fönsterna. sen blir det träning! första gången på fyra veckor, hur ska det gå? en veckas fylla under rockfestivalen och en jävla massa mat och dylikt. haha. vi får väl se om jag överlever. så dock bli så jävla roligt, kanon väder för lite fotboll också.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.