torsdag 25 juni 2009

Jag älskar mitt liv nu, de här två veckorna har varit helt underbara. livet flyter på så bra just nu. tror inte att det skulle kunna bli bättre alls faktiskt. som sagt livet är så jävla bra just nu!

ikväll blir det träning - får tydligen vara med o spela på söndag! hur härligt som helst. Jag ska säkerligen sitta på bänken eftersom jag endast hinner med två träningar nu efter sjukdomen och innan matchen. men fan vad glad jag blev när smset om tillfrågan kom.. det trodde jag aldrig!

Sista arbetspasset för denna veckan. 22-06, kommer vara så jävla trött då jag blev väckt kl halv två idag. men men, sen är jag ledig från fredagmorgon 06 till måndag kl 14. sweeet!
i morgon blir det stranden hela dagen, grill och massa god dricka hos pappa tillsammans med familjen och min älskade madde. utgången i kristianstad hägrar och jag har köpt en jävligt sexig klänning till i morgon. ;) ska slänga i mig lite mat och packa ihop det sista nu innan träningen.
ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.