onsdag 24 juni 2009


sandviken var helt underbart. typ vindstilla och en massa heta hunkar. precis som det ska vi. vi blev världsbäst på strandtennis och hade all sand med oss hem igen. detta ska absolut bli en återkommande utflykt för oss. jag har bränt mig lite grann på bröstet - men smällar man får ta.


nu ska jag arbeta hela natten så jag har legat o sovit några timmar nu på kvällskanten. skönt, trodde inte att jag skulle kunna sova nu när det är så varmt men det gick bra.

i morgon ska jag försöka ta mig till sternö om jag inte är allt för trött. annars blir det den underbara solsängen pappa köpte till mig i födelsedagspresent och ligga på alltanen om det inte är allt för varmt. sen blir det träning på kvällen.

kan fortfarande inte beskriva hur mycket jag längtar till helgen. den kommer bli så jävla bra. jag behöver det, humöret har dock blivit mycket bättre sen solen kom på besök vilket är bra. så att någon står ut med mig liksom. eftersom jag vill ha någon så kan det vara bra.


ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.