måndag 25 maj 2009


Varit ute i Solskensviken en runda med LF och Uller. Trevligt som fasen. Men det började blåsa så vi fick köra hem. Hamnade på min altan där jag legat hela eftermiddagen. Fick ju en sån überbra solsäng av pappa o de i födelsedagspresent. Blev hungrig så LF och jag hämtade lite thai. Nu vilar jag på maten och ska snart byta om till träningskläder. Träning idag, match onsdag, träning torsdag och match söndag. underbara fotboll.

Har iaf haft en helt underbar dag, kunde inte blivit det minsta bättre. Fick flytta dagen på högskolan tills på onsdag eftersom det körde ihop sig med jobbet. Tur att det gick o ordna. Så på onsdag ska jag dit i stället. I morgon blir det jobb sen bege sig till skåne för lite mys.


Nej, på med träningskläderna ska bli riktigt roligt då jag inte kunde träna på hela förra veckan.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.