fredag 29 maj 2009


matchen igår gick ju skit och jag har dragits med hosta ett bra tag nu, men valde och spela iaf. det slutade med ett akutbesök på sjukan inatt klockan tre. men EKG-test, blodprover, tryck etc. massa väntan och flera timmar senare kom provsvaren. de var inte alls okej men de skrev ut lite medicin och sa att de skulle prata med sina läkarkollegor och jag åkte hem kl halv sex i morse för att sova lite. doktorn ringer kl halv nio igen och ber mig komma in så fort jag bara kan. så en timme senare åker jag o tezz tillbaka till sjukan. En SIKT-röntgen vad var som väntade. In i en tunnel och de sprutade in massa kontrastmedel i mig. De befarade en propp i lungan. Men efter röntgen så lugnande de ner sig. ingen fara med mig, men har en infektion/virus i kroppen som har satt sig på mina lungor och luftvägar.. men jag klagar inte för jag har nog övervunnit min nålskräck så jag känner mig vuxen nu. helt underbart faktiskt. men nu är jag trött så in i helvete. ska städa undan här hemma om jag orkar och så ska jag eventuellt ut till mörrum för o titta på fotboll om jag orkar. jag är sjukskriven i helgen och det blir ingen match eller träning för mig förräns jag är helt frisk.

1 kommentar:

  1. Ville bara skriva krya på dig!!! hoppas du blir bra fort!Inget kul alls att vara dålig! Kram Hanna Janrell

    SvaraRadera

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.