måndag 25 maj 2009

jag är bakfull så in i helvete. min kropp orkar inte sånt här. kan inte sova och har ställt klockan på 08.00 så att jag kommer ut på en morgonpromenad nu när vädret är så härligt.
det blir inte en droppe alkholhaltig dryck nu förräns jag satt min fot på rockfestivalen.
vi har föresten spenderat kvällen ute i matvik hos paradise och provat sätta upp vårt tält.
2 meter i takhöjd och ett varsitt sovrum till mig, paradise och hugge. det kommer bli fett ball.
vi har fixat en flagga och två röda mattor som ska pryda vårt "camp". lovely.
det ska bli så jävla roligt och jag ser så fram emot det.
i morgon är jag ledig och ska som sagt upp i tid för en morgonpromenix, städning och listskrivning. sen ryktas det om soldyrkning hela resterande dagen. på tisdag ska jag till jämshög och gå på min intervju till högskolan. snacka om att jag är nervös! men det ska förhoppningsvis gå vägen. nej nu borde jag släcka ner. sov så gott. ciao

1 kommentar:

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.