onsdag 20 maj 2009


"den lilla" som ska sova i sängen hos mig inatt. ;)

jag är nära ett sammabrott. väldigt nära. jag orkar inte med och sitta här hos pappa. ingen hemma, valparna och alla andra hundar har somnat och mörkret faller sakta ner över ängarna. känns nästan lite kusligt faktiskt. det är alldeles tyst.. inte ens en bil kan man höra.
är det detta jag det senaste året har längtat efter? tystnaden och det rofyllda.
jag brukar älska och vara här ute men idag känns det inte speciellt bra.
konstigt det där.
det liksom kryper i kroppen.


nej jag för rycka upp mig, koka en kopp thé och hämta den lilla och krypa upp i soffan med en bra film. det hade gynnat om det ringde lite i min telefon så att jag slapp känna mig så ensam.
funderar på och dra och kolla på Mjällby i morgon på tal om ingenting.
jag har en fribiljett och tänkte se om jag kunde fixat en till. för isf så ska jag styra upp en date. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.