lördag 23 maj 2009


då har man vaknat och det väntas städning. ush. fast jag fyller ju år idag så jag är rätt nöjd faktiskt. ska städa både min lägenhet och lokalen. festen igår var lyckad och jag är bakfull som ett as. det är så när man är ute och ränner på efterfester natten igenom. men fan va kul jag hade. nej, städning nu och en dusch för att man ska bli fräsch igen. lördagsfikan är inplanerad kl halv ett och jag har lite och göra innan dess. alltså jag känner mig fortfarande full. inte så ball. fest ikväll igen men hoppar nog utgången. svårt och ladda om för nu fest när man är ruggigt bakfull och känner sig packad. men hur går det ihop? full o bakfull samtidigt? haha. jag borde nu sluta skriva nu jag vet inte ens om jag har röven fram eller bak.


ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.