lördag 23 maj 2009

ändrade planer igen. mitt liv är så förvirrat så det finns inte ord för det.
varit ute hos min tränare, fick dåligt samvete då jag lovade tjejerna för flera veckor sen att vi skulle fortsätta festandet hos mig och avsluta på harrys. då alla redan var fulla när jag kom dit så kunde jag inte säga nej. men det tar emot något fruktansvärt faktiskt. öppnade första ölen nu och den smakar inte gott alls. i morgon blir det jobb också och det gynnar ju inte direkt mig. efter jobbet blir det tältuppsättning då jag, cilia och hugge måste kolla så att tältet är helt inför rockfestivalen. fixat ett mega stort tält, tre "sovrum" och ett "allrum" kan bli jävligt bra drag där under festivalen. ha en fortsatt trevlig kväll.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.