torsdag 2 april 2009


Nu har jag snoozat färdigt för idag. 45 min blev det. jag kan inte sluta, det är det bästa som finns. Tänkte brygga lite kaffe, äta lite frukost, ta en tripp till banken och slutligen en runda till kring Vägga. Jag har inte dragit upp persiennerna ännu men jag hoppas på sol och värme.


T ska till Karlskrona så det blev inget Kristianstad, men inte mig emot. Har blivit blixter-förkyld över natten så. Känner mig rätt hängig. M tyckte att vi skulle dra i oss en 75:a i kväll. Lämna mobilerna hos tezz och bli skitfulla. Hade varit kul såhär en torsdag om det inte hade varit för att jag inte tål sprit. Så iaf M får det bli öl eller något annat alternativ för mig del. Men en torsdag? Det är som den gamla goda tiden. ;) vi får väl se hur det blir. men ball hade det varit..


ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.