onsdag 1 april 2009


Då ska städsakerna fram. Måste ta tag i detta nu så att lägenheten kommer ut så fort som möjligt. Det pratas om Kristianstad i morgon. Jag o T. Trevligt värre. Jag är ju trots allt ledig. Inom syon först av allt i morgon, så klockan ställs på 08.00. Jobbet idag gick super bra och självklart hade vi fått in massa fina saker! Illa då det enbart gynnar garderoben men inte plånboken. Jag, L och L var precis ute och gick en riktigt lång runda runt Vägga. Jag ser fram emot sommaren något otroligt. Jag vet att den kommer bli den bästa någonsin.!


Funderar väldigt starkt på Malmö också. Även Karlstad hade varit okej. Varför Karlstad undrar ni säkert då. Det kan vara den mysigaste staden i Sverige. Värmlänningar är de varmaste och snällaste människorna.. Karlstad är gött, bra avstånd till både Stockholm och Norge.

Men vi får väl se vad som sker. Inte mycket som håller mig kvar här så fort jag sålt av mig lägenten. Jag hade en som jag kunde gett världen. Men någonstans blev det fel. Men andra dörrar öppnades i samma stund som den stängdes. Jag ser ljust på det här. Särskilt idag!


Sen provade jag ett "nytt" spel igår med en vän. "Street fighter" hette det. Man skulle slå ihjäl den andra personen. Jag vann de första gångerna då jag tryckte allt vad jag hade på alla knappar. Det var skit kul och mycket skratt ledde till tårar av lycka för att jag har en sån vän. Som bara finns, som inte behöver försöka så mycket. Jag blir bara glad. Tack för att du finns!


Nej, nu åker städkärrings outfiten på.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.