fredag 3 april 2009

Inne&Utelista skapad av Ida Karlsson och Johanna Rasmussen at Briggen.

Inne
1. Att kunna tagga av sig själv på facebook.
2. Fika på uteservering
3. Att få prata skit om sina vänner när de inte är med.
4. Att vara fattig känns "sååååå" på.
5. Att vara lite före alla andra.

Ute
1. Att inte hitta gemensam vecka för festivalhäng.
2. Att sommarjobba utan semester.
3. Att Lottan skiter i sina vänner.
4. Att använda festivalband på armen från förra året för att visa att man varit där.
5. Att det rinner "till" i diverse trosor utan att vissa kan göra något åt det.
6. Att vara singel.

Johanna skrev en kontaktannons till mig på hennes blogg. Tack Johanna! Kan man göra något annat än och älska denna människan. Finns det något intresse av mig, hör gärna av dig!

-Här av följer en kontaktannons till henne-
"Hej!
Jag heter Ida Karlsson.
Bor i Karlshamn i egen lägenhet.
Jag kan laga mat och städa.
Göra korv och dricka ett fat öl.
Damma i lackdress är ett intresse som ligger mig varmt om hjärtat.
Jag kan klä dig och klä av dig.
Bädda om dig och ligga sked.
Jag kan dansa och har varit med i tidningen Moore.
Jag gillar magdans och bugg.
Är du också sugen på "sven-Ingvars" i sommar?
Gör som jag, packa en picknick-korg och vänta utanför bellevueparken söndagkväll.
Jag kommer vara klädd i Mc donaldsclownen-dräkt (som ej är lånad).
Om det skulle finnas fler än jag i samma utstyrsel så ringer vi varandra.
Tack på förhand.Puss och kram Ida. smack smack!Fred ut. "

Skämt o sido.
Nu ska jag dricka öl och grilla med vännerna. Låter som en underbar idé.
P.S Jag fyndade ett par skor i kristianstad för 49:- D.S

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.