onsdag 14 oktober 2009

Sitter i skolan och väntar på att bilden ska börja. .
A åkte in på sjukhuset igår efter en smäll med motorcykeln.
Jag blev super orolig innan jag visste hur det hade gått.
konstigt att man får en sån känsla efter allt som varit men men sånt är livet.

Jobb efter skolan idag och sen direkt vidare till fotbollsträningen.
Hade dock väldigt gärna slängt mig i sängen i stället.

Sen fick jag en systemkamera av en klasskompis också, ska ha den hemma och '
prova lite för o se om jag ska ta och köpa den av honom.
Jag har velat ha en sådan så länge så klanske jag borde slå till nu när jag får det för ett
jävligt bra pris. Vad säger ni?

schaa!

1 kommentar:

  1. Hejhej vännnen,har du bytt nr eller? har försökt messa o få tag på dig flera gånger men du har ju inte svarat :(kram Angelica

    SvaraRadera

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.