torsdag 15 oktober 2009

den osminkade sanningen..



Fick en blomsterleverans till jobbet idag. Gjorde en jävligt god gärning igår och fick tack för det idag. En blombukett och femhundra kronor. Det var lätt värt o stå ute och frysa i en och en halv timme i väntan på polisen.. Tack för pengarna :)
Idag har vi spelat fotboll i skolan. Förlorade i finalen mot lärarna med 4-0.
En underbar dag ute i höstkylan.
Ikväll har jag slagit ihjäl en timme på mc donalds med tezz o madde.
"Om han är över tolv så ska jag ligga med honom"
"Måste jag supa killarna svinpackade för att få till det?!"

Haha - vilka roliga citat.
Jag älskar er!
Har provat den "nya" kameran. Jag är dock ingen fotograf men vi lär oss långsamt.
Bilderna är från kvällen. .
Nu ska jag slänga i mig tre alvedon och dö i sängen.
Sov gott.
Scha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.