måndag 21 september 2009

With every heartbeat.

skoldagen ville aldrig ta slut. jag fick ett psykiskt sammanbrott när jag åt lunch med min lärare.. började gråta och kunde inte äta någon mat alls. jag orkar inte mer. men jag fick en massa kloka ord på hur jag skulle försöka hjälpa så mycket jag kan, även om detta är helt bortom all kontroll. det är inte mitt fel. jag har inte gjort något fel och jag har absolut inte gjort någonting för att jag skulle förtjäna denna behandling som jag fick i helgen. på helt ogrundade saker och från en som betyder så mycket för mig. helgen har varit ett helvete och jag bara önskar att du kunde vara frisk. så frisk som du var första dagen jag träffade dig, så underbar som du har varit och min allra bästa kompis. jag saknar dig - den du var då. nu är du bara alldeles för långt ner för att jag ska sakna dig som du är nu. du gör mig så jävla ledsen och du kastar en massa ogrundad skit på mig. du bara vill att jag ska förstå dig och nej tyvär så kan jag inte det. jag kan inte förstå hur du ens kan tro något sånt om mig och vart du fått det ifrån, jag förstår inte varför du stöter bort alla som bryr sig, jag förstår inte hur du kan vara så fruktansvärt elak som du är nu och jag kan inte förstå vart du har tagit vägen? Vart på vägen gick det såhär illa? Vad fan hände med den tjejen som jag lärde känna? Vart har du begravit henne någonstans? Detta gör mig något så otroligt ledsen. . Du gör mig ledsen, förstår du det? Ditt beteende är inte acceptabelt och du kan inte skylla på andra - man har alltid ett val. Det är säkerligen jävligt jobbigt just nu, men du behöver hjälp. proffesionell hjälp och den kan inte jag ge dig. Jag kan ge dig mitt hjärta och mina tankar men jag kan inte ge dig den hjälp du behöver. Vi har en alldeles för nära relation för att detta ska vara hållbart. så snälla, jag ber dig, på mina bara knän. ta emot hjälpen min prinsessa. snälla!

Du kan vara det finaste världen har skådat. Men bara inte just nu.
Du är välkommen tillbaka precis när du vill..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.