söndag 20 september 2009

Kan man polisanmäla en kompis för trakasserier?


Bjuder på den senaste bilden. En sittning kvar nu.

Uppe med tuppen en söndag, händer inte så ofta. Men idag ska jag och Madde bege oss till Ronneby Brunn för loppis. Ska bli en trevlig liten söndagsutflykt.
Helgen har varit mysig som fan - i fredags var jag hos pappa och firade mirre som fyllde 40 och sen begav jag och Johanna oss till Loch Ness för att ta en öl och lyssna på Robban som spelade. Johanna gick tidigt och jag fortsatte att umgås med Madde som alltid annars. Det slutade med att hon och jag låg hemma i min gamla lägenhet (där hon bor) och skedade. Kvällen kunde inte slutat bättre. Haha. När jag och Madde vaknade igår så fixade vi lite frukost och tog en fika med Sanna på stan. Framåt kvällningen begav jag mig än en gång ner till Pappa. Fick en massa god mat. Rådjur, klyft potatis och tryffelsås. Mums! Körde hem sen och stupade i säng.
Nu sitter jag här nyduschad och ska försöka få på mig lite kläder och få i mig lite frukost.



Sen finns det en som jag längtar efter. Som har varit bortrest hela helgen men som ikväll kommer hem. Det gillar jag. De hade ätit kvällsmat vid havet i Bjäre och kollat på sälar - det är jag faktiskt lite smått avundsjuk för. Men som sagt ikväll.. Som jag längtar!



I morgon är det skola igen. Ett helt kompendium i social pedagogik ska läsas tills i morgon. Sen har jag tenta på torsdag i psykologi. Men det är lugnt - vi har redan fått tentan i handen så det är bara till och skriva tentan hemma och plugga in svaren. Han är bra, den dära Gert-Inge.
Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv.


Schaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.