lördag 4 juli 2009

Jag ska också bli tillsammans med en "fjortis". Helst en med spetstrosor.




Ignorera den interna rubriken.
Nu har jag bara två tolvtimmarspass kvar på jobbet denna veckan. det börjar ordna upp sig lite grann. sitter vid mammas köksbord och överväger en försäljning av min lägenhet. fått en bra bud men vart fan ska jag då bo? eh, går man plus med så mycket som jag kanske får göra då kan jag bo på hotell (ett fint sådant) i 45 nätter. och det är ju överkomligt.
jag satt och kollade lite bilder på tatueringar eftersom det börjar närma sig lite sakta.
något sånt här är det tänkt att det ska bli. se bilder.
ut med hunden en runda, handla och byta om. vaknade halv fyra och jobba mellan 18-06. meningsfull helg. ciao




1 kommentar:

  1. Ska du göra en hel sleeve din lille fuling??!! Fan vad avis jag blir nu!
    Förresten.. träffade du Magda nu när hon var nere förra veckan? Jag missade ju henne tyvärr. :-(
    Kram

    SvaraRadera

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.