onsdag 10 juni 2009

vad fan händer om jag inte kommer in på högskolan!?
tanken slog mig precis. då är jag arbetslös igen. hmm, inte speciellt intressant.
men om jag kommer in så blir jag kvar här i minst två år till, vilket inte heller känns kul. för så mycket som jag vill bort nu, har jag aldrig velat. aldrig. jag blir så trött, ledsen och besviken. så det ska bli jävligt skönt och jobba "borta" hela sommaren. för det är det jag vill - bort ! så långt bort som jag kan komma. funderar på sälja lägenheten, ta vinsten och dra vart som helst. chansa liksom inte vara så bekväm som man alltid blir i en stad där man känner alla.
ush, lyssna inte på mig idag. det har regnat i en vecka, kan vara därför jag är såhär deprimerad. eller jag vet inte.
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.