torsdag 11 juni 2009


nu blir det jobb 14-22, lite trist med tanke på att jag gärna hade tittat på utsparken ikväll. men det är bara och bita i det sura. bara idag och i morgon med, sen är jag ledig tills på måndagkväll. känns rätt skönt. börjar bli bättre med min hypokondri också. det är sånt som går över när man blir vuxen.. jag blev vuxen igår tror jag. i helgen händer det mycket. lottan firar sin examen, fia har sin avskedsfest och jag tänkte försöka hinna med o träffa danijeel också. sen fyller ju allas våran paradise år i morgon också så alla utom jag vad det verkar beger sig till malmö, för att fira henne med pompa o ståt. så är det när man är fattig tyvär. men men, det ryktas om att näslund kommer hem också. hade gynnat då jag inte sett henne på år och dar. attans vad mycket jag har o göra. längtar dock till v. 28 när jag har frivecka och ska spendera den i mellersta sverige eventuellt. det är dock kristianstaddagarna samma vecka, så det är inte riktigt bestämt än. det som lever får se. nej, morsan klagar över att jag måste plocka undan efter mig innan jobbet så det börjar bli hög tid för det.. men mamma bjöd mig på en tripp till solariet och betalade det jag handlade innan idag, för och "fira" min antagning på högskolan. Hon är snäll min mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.