lördag 20 juni 2009


kommit hem från ännu en arbetsdag. håller på o fixa med lite mat. sitter vid mammas köksbord. ingen hemma. de åkte till gotland på en veckas semester innan idag. trevligt för dem. eftersom jag inte fått ngn midsommarmat så får jag fixa det själv. nypotatis, gräddfil och gräslök - till jobbet i morgon. krängde en pizza när jag kom hem en hel! sjukt hungrig jag var.


pratade med Mirre om lägenhet i kristianstad. En hon jobbar med är tydligen tillsammans med ngn som har massa fastigheter i centrala kristianstad - så hon skulle se vad hon kunde göra åt mitt problem. det kommer bli sweet. nu blir det snart soffan och så småningom även sängen. jag är så trött så att jag somnade på jobbet. illa gorilla.


ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.