fredag 19 juni 2009

arbetat färdigt för dagen nu. nu börjar man räkna ner, 8 timmar av helgjobbet avklarat. bara 24 kvar! ush och fy. Kvällen kommer nog tillbringas i kristianstad, men om det inte skulle bli så följer jag med min kära styvmor till hennes vänner. igår var hon, jag och lillasyster ute och åt på en italiensk resturang i kristianstad. mycket gott och mycket trevligt. efter det mötte jag upp lite gamla vänner där inne och var på fest en runda. nyktert för mig förstås, men de drack på rätt bra. kul som fan o träffa dem faktiskt. längtar och hoppas verkligen att det blir en flytt nu, blir rätt långt o pendla till skolan men tågen går en gång i timmen och det finns anknytningsbuss till skolan så det ska väl gå bra. behöver verkligen ett miljöombyte. verkligen verkligen verkligen..

nej, nu ska jag binda mig en midsommarkrans om regnet skulle vilja hålla uppe ett par minuter så att jag kan plocka blommorna i kohagen och fixa lite björkris.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.