fredag 1 maj 2009


Gårdagen var hur underbar som helst. förutom ett missöde men va tusan. sånt som händer. jag hann till och med fylleblogga innan jag somnade. rätt kul faktiskt. vi var iaf ute i skärgården på Bokö som ön hette. Vi åkte ut dit vid fyra och grillade och festade en massa. det är så vackert där ute. lugnt och rofyllt är det också. man tittade inte på klockan och ingen stress alls. trevligt sällskap och några rundor med båten var vad som erbjöds. trevligt värre. det blev lite kyligt in på kvällen så vi fick flytta från alltanen och in i huset. båt färden in till harrys skojjar man inte bort. FY FAN VAD KALLT det var. Filtar och jackor och grejjer men inte hjälpte det. Väl inne på harrys så stod dans på schemat, mycket dans hann det bli innan jag begav mig till marinan för lite nattmat innan jag gick hem och lade mig. Bilder kommer så fort tezz fixat fram dem till mig.

jag vill iaf tacka alla som förgyllde min kväll. TACK!

nu sitter jag i solen på min alltan och dricker kaffe.
hoppades på ett besök men det får vänta..


föresten vad händer ikväll?


Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.