onsdag 29 april 2009


klockan är väl sisådär 02.30 natten mellan tisdag och onsdag. Jag kan inte sova. Har en speciell känsla i kroppen - kan inte sätta fingret på vad det kan vara. Lycka eller olycka. Uppvaknande eller avslut. Jag vet inte. Men när jag vaknat i morgon bitti kl 09.00 så kommer allt kännas lite bättre tror jag. Det känns inte jobbigt eller illa på något sätt, missförstå mig inte. Jag har det bra som jag har det i mitt liv. Jag är nöjd. Det känns bra, jag trivs. Men något känns olustigt. Jag är förvirrad men på ett bra sätt. Eller kanske inte. Nej, jag har ingen aning. Jag vet inte vad jag pratar om, kanske borde släcka lampan och försöka sova.


Inget annat än Ally McBeal på tvn och det är ju ingen höjdarserie direkt. I morgon är det match med U-laget, de hade visst fått massa återbud och som den kapten man är så får man ju ställa upp trots en trasig rygg. Men det ska bli kul, revansch från söndagsmatchen är vad jag hoppas på. Innan samling så ska jag hinna med ett besök i Svängsta då jag lovat komma med frallor och ett personligt brev till högskolan ska skrivas och läggas på lådan. En upptagen dag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.