lördag 12 september 2009

Maryjet - Nästa stora genomslag i Svearike om jag får säga mitt.


Jag är sjuk. IGEN. Jag blir så trött på mitt imunförsvar. Illa gorilla faktiskt.
Men men, svin kan inte få svininfluensan så det är väl bara den vanliga jag har åkt på.
Igår vart jag en sväng på Karlmans och afterworkade lite.
Mycket trevligt sällskap men det blev lite för kallt efter en stund.
Jag har föresten hittade hon den asgrymma från idol på spotify. Hon tjejen med dreadlocks.
Som hade sjungt för Bagge för tio år sen. Ni vet. Ni måste veta. Hon är min nya idol.
Kolla in henne på Spotify.
Hon går under namnet; maryjet .
Nu ska jag och Madde fixa lite mat.
Massa vilt som jag fått av pappa står på menyn.
Trist att man ska lyxa till det just idag när ingenting smakar någonting.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.