torsdag 20 augusti 2009

förlåt men det är fullt upp denna veckan. med skola och jobb. men det lugnar sig förhoppningsvis till nästa vecka. idag ska vi ha mångkamp eller något i den stilen med skolan sen ikväll blir det välkomstmiddag för alla elever på skolan där lärarna och ska bjuda på lite spex och grejer. ska bli super trevligt. dagen ska spenderas utomhus - solen skiner och det är redan över tjugo grader ute. väderguden var på min sida idag för första gången på precis hela sommaren.

ikväll kommer världens finaste Pierre och ska stanna tills på söndag. väldigt trevligt tycker jag.
så jag ska bara mysa precis hela helgen och hoppas på att vädret fortsätter såhär så att vi kan åka till havet. nu ska jag slänga i mig lite kaffe och frukost. packa väskan med kläder etc eftersom vi inte hinner hem från skolan i mellan aktiviterna och middagen.

ha en underbar dag.
ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.