måndag 1 juni 2009

uppe med tuppen idag. mycket som ska hinnas med. väskan ska packas, inhandla en luftmadrass, gå till systemet och organisera upp ett bestående kaos. mår lite bättre idag, men är fortfarande sjukt förkyld. tänkte hinna lägga mig lite i solen idag också. jag och LF tänkte åka till solskensviken runt lunch. så man kan bättra på brännan lite. tjejerna vann matchen igår. sweet. nej, nu ska jag ut och gå en morgonpromenad i det underbara vädret. men först nyheterna och vädret på tvn så jag vet hur jag ska packa.
vårt tält står på campingen innan ån till vänster om man kommer från karlshamn. ett stort grönt/gult tält mitt i alltihopa om ni känner för och komma förbi på en öl. :)

ha en fortsatt trevlig dag!
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.