lördag 11 april 2009


de här underbara små liven har vi hemma hos pappa nu.5 veckor är de nog. kan detta vara anledningen till att jag spenderar tok mycket tid nere i skåne nu? vem vet..

sitter hos min kära far just nu. jobbat klart för idag. bara en arbetsdag kvar denna veckan. sen börjar det om. josephine, min kusin är nere från värmland. så jäkla roligt att hon kom och hälsade på. vi är ivägbjudna ikväll, det tråkigaste med det är att hon inte har fyllt arton utan gör det efter sommaren.vilket innebär att vi kan dricka en massa öl i gott sällskap men att vi får gå hem sen. en fredag hade jag lyckats få in henne på krogen utan problem, men påskafton? Nej, speciellt inte när det är 22 års gräns. illa gorilla.men vi ska nog göra det bästa åt situationen.





annars har jag bara jobbat en massa och umgåtts på första gången på hur länge som helst. just nu känns livet gött som fan!


helt underbart faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna men gör det med respekt så ska du också få min.